پرستش
خدای عشق و زیبایی
درباره وبلاگ


سلام ممنونم که وبلاگ من رو انتخاب کردید اگر نظر بدین ممنونتون میشم

پيوندها
lov6
جالب
زیر سایه خدا
عشق من وتو!
حرف دل
دخترك دلشكسته
زيباترين وبلاگ (شاهورد)
حريم عشق
sms و اخبار روز
سایت تفریحی
پرنیا و حوریا
غمگین خسته
اهریمن موزیک 121
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جالب و آدرس hatoor.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









نويسندگان
مهدیه

آخرین مطالب


 
دو شنبه 29 فروردين 1390برچسب:پرستش,از,سه,دفتر,فریدون,مشیری, :: 15:2 :: نويسنده : مهدیه

ای شب, به پاس صحبت دیرین, خدای را

با او بگو حکایت شب زنده داری ام را

با او بگو چه کنم از درد اشتیاق

شاید وفا کند, بشتابد به یاری ام

 

ای, دل چنان بنال که آن ماه نازنین

آگه شود زرنج من و عشق پاک من

با او بگو که مهر تو از دل نمیرود

هر چند بسته مرگ, کمر بر هلاک من

 

ای شعر من, بگو که جدایی چه می کند

کاری بکن که در دل سنگش اثر کنی

ای چنگ غم, که از تو بجز ناله برنخاست

راهی بزن که ازین ناله بیشتر کنه

 

ای آسمان, به سوز دل من گواه باش

کز دست غم به کوه و بیابان گریختم

داری خبر که شب همه شب دور از آن نگاه

مانند شمع سوختم و شمع ریختم

 

ای روشنان عالم بالا, ستاره ها!

رحمی به حال عاشق خونین جگر کنین

یا جان من ز من بستانید بی درنگ

یا پا فرا نهید و خدا را خبر کنید!

 

آری, مگر خدا به دل اندازدش که من

زین آه و ناله راه به جایی نمیبرم

جز ناله ها تلخ نریزد ز ساز من

از حال دل اگر سخنی بر لب آورم

 

آخر اگر پرستش او شد گناه من

عذر گناه من, همه, چشمان مست اوست

تنها نه عشق و زندگی و آرزوی من

او هستی من است که آینده دست اوست

 

عمری مرا به مهر و وفا آزموده است

داند من آن نیم که کنم رو به هر دری

او نیز مایل است به عهدی وفا کند

اما اگر خدا بدهد عمر دیگری

                                         (فریدون مشیری)


نظرات شما عزیزان:

مجنون
ساعت12:27---30 فروردين 1390
سلام خیلی جالبه مثل خودت


آیدا
ساعت13:36---29 فروردين 1390
سلام عزیزم وبت حرف نداره موفق باشی

ali
ساعت13:05---29 فروردين 1390
سلام
تبادل لينك 3 طرفه بهترين و كاربردي ترين روش افزايش پيج رنك و در نتيجه افزايش آمار بازديد سايت و وبلاگ است. با اين سيستمي كه ما براي شما عزيزان به طور رايگان فراهم آورده ايم شما براي تبادل لينك نيازي نيست به شيوه ي سنتي عمل كنيد و براي ثبت لينكتان در سايت مورد نظر چندين روز منتظر بمانيد. در اين سيستم خودكار شما پس از اينكه لينك ما را در سايت يا وبلاگ خود قرار دهيد .پس از پر كردن فرم تبادل لينك و ارسال آن سيستم در همان لحظه لينك شما را اضافه ميكند

www.parsinan.irsub.tk


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: